Saturday, November 01, 2008

Lail Nahar Restaurant


السلام عليكم

الغدا اليوم كان في ليل نهار بالافنيوز
مشهور في لبنان بس ما كان حسب التوقعات بالكويت

Ok i am having problems with typing arabic with my new love macbook :P ma adeeel al a7ruf !
anyways .. we went for lunch .. early lunch around 12:30, so it wont be crowded ..

we ordered طبق معجنات كمقبلات - i had to try all the keys to find al 6aa'aa
anyways it was (2 small pizza - 2 small halloumi fatayer - 2 small zaatar fatayer - 2 hot dogs but we asked him to remove it)
my friend had salad ..

for the main dish we had لحم بعجين



the staff were really friendly .. the place and the view is really great
BUT
the food wasn't that good .. it was cold and hmmmm not fresh .. also they served the salad and after only 5 mins they served the main dish .. !
كان اصلا بارد و مع النطره برد زياده
معجنات المقبلات بايته و واضح مسخنينها وايد العجينه يابسه صايره

my friend complained and they asked if she wants to change it or order a new dish but she refused ..
قدموا الحلو من المطعم كتعويض
كنافه

و ايس كريم اوريو

the ice cream was really good ..

i think i will give them another chance since they are new :P

7 comments:

Unknown said...

انا من دخل البراد وانا مااحب اطلع المجمعات

كله بالمناطق البعيدة وعيوش وكرة

اونس حياة:)
عليج بالعافية ولو اني صاير ما احب اكل المطاعم

joe said...

شنو الاكل كان بايت و مو حلو ؟

Manal said...

صباح الخيرات

ما اتوقع كل تجربة ممكن تنجح بالكويت
او بالاصح لما تطلع من موطتها الاصلي

تظل النكهه الاصلية
في لبنان


مشاري
احسن شي تسويه
عليك بالعافية
:)


دمتم بخير

charisma said...

اممممم
عاد انا مهم عندى الاكل حار احسه يدفى بطنى ويشبع وخصوصا اذا يوعانه
لو انا معاكم جان حدى استعسرت
;P

لا كلش مو خوش خبر اشوه انج قلتيلى


عوافى حبيبتى

Cr8ivia said...

mishari

اييييييييييييه اه لو كنت ريال بس :P


---

kuwait master

يس يس

Cr8ivia said...

منال الكويت

صباح النور و السرور

اي والله صح
صحيح في وايد انجحوا بس في ساعات تخبط صاير و يخربون على الاصل


--

charisma

اقولج سر؟
انا اكتشفت اني كنت اكل اكل بارد يوم بدت رفيجتي اتحلطم مادري وين كانت حاسة الذوق عندي
يعافيج يارب

gaFsHa ;p said...

عاد يمدحونه
يبيله انزوره يوم
و نتريق فيه و لا انتعشى ^^


بالعافيه